sobota, 14 września 2013

Ta podróż na kredyt zmieniła tak wiele

Mam na imię Anna i od zawsze chciałam zobaczyć Rzym. Marzyłam, żeby ogrzać się w cieple włoskiego słońca. I właśnie teraz, w wieku 45 lat, postanowiłam na chwile zapomnieć o codzienności i spełnić moje, marzenie.

Planowanie wycieczki życia rozpoczęłam od znalezienia na nią pieniędzy. Moja znajoma, której się zwierzyłam z tego pomysłu, powiedziała krótko: ,,Get-Money.pl! Oni  ci pomogą. Tam otrzymujesz gotówkę zawsze, gdy potrzebujesz''. Postanowiłam sprawdzić słowa znajomej.

Weszłam na podaną stronę internetową i już następnego dnia miałam gotówkę w ręku. Firma szybko przesłała mi ją na konto.

I udało mi się. Wyjechałam na czterodniową wycieczkę do Rzymu. Przepiękne, fascynujące miasto. Prawdziwa przygoda życia, tyle wrażeń. Pomyślałam, że dobrze byłoby przywieźć jakieś ciekawe pamiątki z wyjazdu. Odłączyłam się od grupy w poszukiwaniu miłych drobiazgów dla przyjaciół, rodziny i... zgubiłam się. Niestety, nie znałam języka. Nie wiedziała co mam zrobić. Wtedy sympatyczny polak zaproponował mi swoją pomoc.

Niedowierzając swojemu szczęściu, uszczypnęłam się w rękę, ale... on nie zniknął! Wręcz przeciwnie. Odprowadził mnie do grupy. Po drodze opowiedział mi o tym, jak samodzielnie zwiedza Rzym. Wymieniliśmy się numerami telefonów i obiecaliśmy zadzwonić do siebie.

Odezwał się już następnego dnia po powrocie. Dziś często wracamy wspomnieniami do tamtego dnia i opowiadamy historię naszego spotkania jako anegdotę.

Poznaj najlepsze pożyczki gotówkowe i pozabankowe
Get-Money.pl, wejdź na:
www.get-money.pl
Jesteśmy, kiedy potrzeba !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz